Pirkimo taisyklės

I. PIRKIMAS

  • Jei este naujas vartotojas, Jums reikia UŽSIREGISTRUOTI,  jei esate užsiregistravęs – PRISIJUNGTI.
  • Registruojantis būtina įvesti tikslią kontaktinę informaciją bei pristatymo adresą. Visi žvaigždute pažymėti laukeliai yra privalomi užpildyti, kad sėkmingai užsiregistruotumėte. Jūsų vardas, pavardė, adresas, elektroninio pašto adresas ir telefonas – būtini duomenys, kad galėtume Jums išrašyti sąskaitas ir pasirūpinti transporto paslauga. Jokiais kitais tikslais ši informacija nebus naudojama.
  • Įeikite į mūsų PARDUOTUVĘ ir išsirinkite Jus dominančias prekes. Visos kainos parduotuvėje nurodytos su PVM.
  • Visos nuotraukos pateiktos prie augalų yra tik informacinio pobūdžio, kad palengvintų įsivaizduoti koks jis bus suaugęs. Pristatomas augalas bus toks, koks jis yra būtent tuo metų laiku.
  • Tam kad būtų lengviau įvertinti parduodamo sodinuko dydį prie informacijos bus pateikiamas vazono dydis, arba nurodomas augalo aukštis.
  • Gerai peržiūrėkite savo „PREKIŲ KREPŠELĮ“, pasirinkite pristatymo būdą ir spauskite „PATVIRTINTI UŽSAKYMĄ“.
  • Dienos bėgyje į savo el. paštą gausite užsakymo patvirtinimą ir informaciją apmokėjimui. Jums pageidaujant galėsime atsiųsti ir Jums atrinktų augalų nuotrauką. Neapmokėjus sąskaitos per 5 kalendorines dienas, užsakymas automatiškai atšaukiamas, nebent buvo susitarta kitaip.
  • Gavę apmokėjimą  prekes išsiųsime Jūsų pasirinktu pristatymo būdu.

II. PRISTATYMAS

Augalus galime pristatyti žemiau išvardintais būdais:

Visoje Lietuvoje:

  • Siunčiame per „Omniva“ siuntų tarnybą (užsakymo suma turi būti ne mažesnė kaip 20 Eur), nedidelius iki 25 kg. svorio, tvirtus, lengvai supakuojamus augalus. Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys augalus nurodytu adresu ar į nurodytą paštomatą.
  • Vienmečių žydinčių gėlių ir siuntų kurios sunkesnės nei  25 kg ir aukštesnės nei 1,5 metro siuntų nesiunčiame, o  pristatome tik pagal susitarimą savo transportu (kaina priklauso nuo užsakymo dydžio ir atstumo). Todėl norint įsigyti tokius augalus kreipkitės asmeniškai nurodytais kontaktais.

Rokiškio rajone:

  • Visus užsakymus (užsakymo suma turi būti ne mažesnė kaip 20 Eur) pristatome savo transportu. Pristatymo kaina 3 Eur. Užsakant už 50 Eur ir daugiau, pristatome nemokamai.
  • Visada galite, atvykę į ūkį, atsiimti užsisakytus augalus nemokamai.
  • Siunčiami ir pristatomi tik visiškai apmokėti užsakymai!
  • Visada galime tartis ir derintis jei netinka nei vienas iš šių pristatymo būdų.
  • Užsakymus kurjeriu siunčiame kiekvienos savaitės pirmadienį – trečiadienį, kad dar tą pačią savaitę užsakymai pasiektų pirkėjus.
  • Jei mes turėsime kokių nors abejonių dėl ekstremalių oro sąlygų, pavyzdžiui, per didelio karščio ar šalčio, ilgesnio pristatymo laiko rizikos (pvz. šventinės dienos), mes Jums pranešime apie šias aplinkybes ir pasiūlysime Jums artimiausią saugią pristatymo datą. Ši taisyklė taip pat taikoma, kai augalai nėra pasirengę palikti ūkio dėl specifinių priežasčių – augimo stadijos arba apsaugos priemonių naudojimo.

III. GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  • Visada stengiamės atrinkti didžiausius ir gražiausius augalus, kokius tik tuo metu turime. Pakuojame kuo kruopščiau. Tikimės, kad viskas Jus pasieks taip, kaip ir turi būti. Jei vis dėlto kažkas negerai ar kyla klausimų, per 24 val. susisiekite su mumis telefonu ar siųskite nuotraukas elektroniniu paštu. Problemas sprendžiame geranoriškai.
  • Kokybiškų, ūkyje pirktų augalų atgal nepriimame vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, kurių 15 punkte įtvirtinta, jog „Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiami ir negrąžinami“.
  • Jei manote, kad pristatytas augalas yra netinkamos kokybės, turite nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo augalo pristatymo, susisiekti su Pardavėju el. paštu, pateikdami augalo nuotrauką.
  • Augalai yra gyvos Prekės ir jų būklė kinta dėl įvairių aplinkos faktorių bei sezoniškumo, todėl tokie nedideli augalo pažeidimai, kaip keistai nulinkusi ar nulūžusi šakelė ar nukritęs lapelis, žiedas ar pumpuras, atsiradę dėl jo transportavimo, ar augalo neatitikimas E-prekyvietėje pateiktai jį iliustruojančiai nuotraukai bus laikomi mažareikšmiais ir nebus laikomi Prekės nekokybiškumu.
  • Jeigu sodinuką persodinsite, bus laikoma, kad sutikote su gauto augalo būkle ir kokybe.
  • Nepavykus susitarti vartotojas gali prašymus ar skundus pateikti: elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/ arba vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT- 01402 Vilnius, www.vvtat.lt

IV. PRIVATUMAS IR DUOMENŲ APSAUGA

  • Mes įsipareigojame apsaugoti Jūsų privatumą ir asmeninius duomenis. Naudojame tik tą informaciją, kurią galima rinkti teisėtai (pagal 1995 m. ES duomenų apsaugos direktyvą). Jūsų vardas, pavardė, adresas, elektroninio pašto adresas ir telefonas – būtini duomenys, kad galėtume Jums išrašyti sąskaitas ir pasirūpinti transporto paslauga. Jokiais kitais tikslais ši informacija nebus naudojama.